dinsdag 23 augustus 2016

Inspiratiekaart voor Crads&Scrap - twee keer CAS


Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik weer eens aan de beurt op het inspiratieblog van Cards&Scrap.


Ik ben een tijdje geleden in opdracht voor iemand aan de slag geweest met de stempels van Studio Light - Beautiful Flowers.

Beautiful Flowers nr.142 STAMPBF142

Ik ben begonnen met het stempelen van de bloesem met versamark inkt en die heb ik daarna bestrooid met witte embossingpoeder. 

Na het verhitten met de heattool kon het inkleuren beginnen.


Het 'kleuren' heb ik met de Molotow Aqua Twin Markers gedaan. Dit is op waterbasis en moet daarom op aquarel papier gebeuren.


De kaarten zijn gemaakt in combinatie met de mooie tekst stempels van Marianne Design. Ik heb één van de twee setjes gebruikt uit de serie Mindfulness van Eline's Words.


Hier en daar heb ik de bloesems wat meer accent gegeven door middel van een coloursoft potlood van Derwent.

Ik heb slechts een paar sequins toegevoegd en verder de kaarten 'C.A.S.' gelaten, clean and sinpel!


Ik hoop dat het jullie allemaal duidelijk is en zelf ook eens lekker aan de slag gaan!

Ik wens jullie voor nu een hele fijne dinsdag en graag tot de volgende keer.


1 opmerking:

GerJanne zei

Prachtig gedaan, Mieke!! Mooie kleuren.
GerJanne