vrijdag 10 maart 2017

I Miss Moo


Hallo allemaal,

Dinsdag was het dan zover...   Mijn eerste bijdrage als 'duifje' voor het blog van Hobbycompleet de Duif ging online.

En vandaag is het tijd om mijn kaart ook hier te laten zien.


Ik mocht 'spelen' met stempels en bijpassende Die Namics van My Favorite Things - Farm Friends.

Naast de schattige stempeltjes staan er ook super leuke tekstjes op de sheet.
En wat helemaal handig is zijn de bijpassende Die-Namics waarmee je de stempels moeiteloos uitstanst. Een geweldige uitkomst voor de mensen die moeite hebben met het knippen met een schaar of daar gewoon geen zin meer in hebben. Hihi! 


Ik houd er van dat de plaatjes die ik inkleur ook voorzien zijn van een achtergrond. 
Maar deze leukerds zijn natuurlijk met de Die-Namics al keurig uitgestanst en er is geen witte achtergrond meer te zien:-)

Dus heb ik een cirkel uitgesneden waarop ik eerst wat wolken heb gekleurd. Daarna heb ik een grasveld met bloemen getekend.

Daarna heb ik alléén nog het tekstje 'I Miss Moo' er op gestempeld. 
Dit doe je mooi recht met de M.I.S.T.I. Het fijne van dit stempelhulpje is, dat als je afdrukje niet meteen egaal is afgedrukt je moeiteloos nog een keer op precies dezelfde plek kunt stempelen!


Ik heb de stempeltjes ingekleurd met de Copic Markers
De gebruikte kleurnummers zijn:

Koe - C0, C1, C3 en C5
Muisje - E33, E35 en E37
Bomen - YG11, YG13, YG5 en YG17
Boomstam - E42, E43, E44 en E47
Kuiken - Y0000, Y11 en Y13
Gras - YG93, YG17, YG67 en BG96
Gele bloemen - Y04, Y15 en Y08
Lucht - B0000, B41, C0, C1 en de Colorless Blender



De door mij gebruikte materialen zijn uit de webshop van Hobbycompleet de Duif zijn:



Het cirkelvormige frame is ook van My Favorite Things. Ik heb alléén de andere versie gebruikt dan die in de shop staat. namelijk die met de schulpjes naar binnen:-) 


Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en 'zie' jullie de volgende keer!



Geen opmerkingen: