woensdag 19 april 2017

Wool Always Be Friends

Hallo allemaal,


Deze kaart maakte ik voor het blog van Hobbycompleet de Duif.
Ik ben weer aan de slag geweest met de lieve boerderijdiertjes van My Favorite Things en de achtergrond heb ik deze keer gemaakt met verschillende kleurtjes Distress Ink.
Op mijn craftsheet heb ik lukraak her en der wat inkt aangebracht. Met een mini mister/ spuitflesje heb ik dat een beetje nat gespoten en daar een stukje aquarel papier in gelegd. Met de heattool de boel gedroogd en ik was in 1 keer tevreden met het resultaat.
Ben je dat niet kun je daar waar nodig is nog wat kleur oppakken van je craftsheet en weer opnieuw drogen.
De boerderijdiertjes heb ik gestempeld op Perfect Coloring Paper en ingekleurd met Copic Markers.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Varken - R0000, R00, R11, E95 en RV32
Kuiken - Y0000, Y11 en Y13
Muis - E33, E35 en E37

De tekst stempel komt ook van de stemeplsheet van My Favorite Things en heb ik met Versamark op een stukje paars cardstock gestempeld.
Met witte embossingpoeder van WOW bestrooid en daarna verhit met de heattool.

*****
Gebruikte materialen uit de webshop zijn:
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: