woensdag 17 mei 2017

Beautiful Butterflies


Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een tag zien met de onwijs leuke vlinderstempels van My Favorite Things - Beautiful Butterflies. 
Deze tag maakte ik voor het blog van Hobbycompleet de Duif.

Al eerder kwamen deze mooie vlinders voorbij en ik ben er nog lang niet mee uitgespeeld:-)
Oneindige combinatie's zijn mogelijk en zoveel verschillende technieken...
Bij de vorige tag had ik slechts één gedeelte van de vlinder gebruikt, maar deze keer heb ik ze allemaal gebruikt.
En wel een silhouet in heel licht roze, Memento dew drop - Angel Pink. De vlekken in donker roze, Memento Dew Drop - Rose Bud. En de lijnen weer in het zwart, Memento Tuxedo Black.

Met de bijbehorende Die-set heb ik de vlinders uit gestanst. Ze stansen super makkelijk en je hebt in een handomdraai de vlinders uit je papier!
Met een mini blendingtool heb ik drie kleuren Distress Oxide, Fired brick, Worn lipstick en Spiced Marmalade verdeeld op de tag. 
Met water spetters vanuit de handen heb ik daar een speels effect op aangebracht. Distress inkt is op waterbasis en reageert dus meteen als het in aanraking komt met water. Kleine spetters, kleine witte vlekjes. Grote druppels, grote witte vlekjes!
Met een paar achtergrond stempeltjes heb ik nog wat accentjes langs de randen aangebracht. En met witte gesso en een dop in welk fotmaat dan ook heb ik cirkels gezet.
Met Tacky Glu heb ik de vlinders op de tag geplakt. Ik had de vierde vlinder ook klaar liggen, maar dat vond ik te veel worden!

De door mij gebruikte materialen zijn:

Dit was het voor deze keer. Als er nog vragen zijn dan stel ze gerust onderaan het bericht, dan kom ik zeker terug met een antwoord!
Een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: