woensdag 20 september 2017

Wishing you a HAPPY purrfect day


Hallo lieve blogvolgers,
Vandaag ben ik er weer een keer met een kaart voor jullie die ik maakte voor het designteam van Hobbycompleet de Duif.
Het is een 'echte' My Favorite Things kaart geworden:-) Het is dan ook een heel mooi merk, waarbij alles met elkaar is te combineren. 
De achtergrond heb ik gemaakt met de schitterende pigment poeders van Magenta Nuance.
Je strooit een heel klein beetje poeder op aquarel papier en spuit dat vervolgend nat met een mini mister.
Dan volgt er een explosie van kleuren, die elke keer weer anders is. Waanzinnig mooi!
Het woord 'Happy' heb ik daarna uit de achtergrond gestanst en dat heb ik ook met de ster gedaan. De ster heb ik gevuld met leuke sequins.
Het katje, het voerbakje en de hartjes heb ik ingekleurd met de Procolour potloden van Derwent.
De randjes van het papier heb ik een beetje aangezet met Distress Ink - Black Soot.
De materialen die ik gebruikt heb zijn:


Sinds lange tijd wil ik ook weer een keer mee doen met een challenge die tegen kwam via Instagram!
Hij is van My Favorite Things You could be a superstar en je kunt mee doen in drie verschillende onderdelen. Met deze kaart doe ik mee met het onderdeel 'The Coloring Virtuoso Category.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: