donderdag 12 oktober 2017

Owl be home for Christmas

    

Hallo lieve blogvolgers,
Vandaag ben ik er weer een keer met een kaart voor jullie die ik maakte voor het designteam van Hobbycompleet de Duif.

Kerst komt razendsnel dichterbij en je kunt er dus maar beter mee beginnen....kerstkaarten!!!
Ik heb deze keer gewerkt met een super gave set van Stampendous - Owl be home. Deze set bestaat uit 3 verschillende uiltjes met bijbehorende stansjes zodat je niet hoeft te knippen:-) Ook zit er een tak bij en een mooie tekst.


De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt. Ik heb eerst een cirkel uit mijn masking paper gestanst en het stuk waar de cirkel uit komt op het papier geplakt. Je kunt nu heel mooi met een blendingtool een strakke cirkel maken die in mijn geval als maan dient. Vervolgens heb ik de maan afgeplakt met de cirkel uit het masking paper.
Ik heb toen vier kleuren distress inkt uitgekozen om de achtergrond te maken. En ook deze breng je weer met een blendingtool aan.
Ik heb op mijn craftsheet een beetje witte gesso verdund met water. Met mijn penseel heb ik met een tikkende beweging op mijn vinger spetters op mijn achtergrond gemaakt. Om dat proces wat makkelijker te maken kun je op iets hards tikken, bijvoorbeeld je liniaal of je snijmes. Pas nu haal je de cirkel van de maan af. Met zwarte stazon inkt heb ik de tekst in het midden van de maan gestempeld.

Gebruikte materialen:


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: