zondag 25 maart 2018

Shake It Off

Hallo allemaal,
Vandaag zijn we weer op het blog met een klein beetje inspiratie. Ik ben aan de slag gegaan met de Puppy Kisses uit de maart release van My Favorite Things.
Ook bij deze set is er weer een bijpassende Die-namic set te krijgen, ideaal voor als je een hekel hebt aan knippen. Of als je handen er een hekel aan hebben:-)
Ik heb deze keer een ronde schudkaart gemaakt en de hondjes in een cirkel gedaan. Een keer een andere 'opstelling' dan normaal. Bij de hondjes zitten natuurlijk zoals we gewend zijn ook weer leuke tekstjes en ik heb de toepasselijke tekst; Shake It Off in het midden van het schudvenster gestempeld.
Ik heb ook deze keer weer ingekleurd met de Copic Markers op Perfect Coloring Paper, mijn favoriet papier als ik kleur met markers.


Gebruikte materialen:

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: